دفاع از فلسطین نماد حریت و اسکتبار ستیزی

🔸محسن زنگنه رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی بمناسبت روز جهانی قدس در گفتگو با قدس آنلاین گفت:

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

🔸روز قدس یک نوآوری بی بدیل در عرصه مساله سازی بین المللی است. 
امام‌ روح الله از همان آغازین روزهای انقلاب، با عبور از خط کشی های مرسوم جغرافیایی، قومیتی و مذهبی، با ادبیاتی فرا ملیتی، توانست همه ملل عالم را در مقابل رژیم صهیونیستی بسیج نماید. 

🔸امام مساله فلسطین را از یک مساله صرف مذهبی به یک مساله بین المللی تبدیل نمود و اگر روزی فقط چند کشور اسلامی داعیه مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی را داشتند امروز همه ملل عالم از مسلمان و مسیحی و بودایی و هندو تا حتی یهود علم مبارزه با ظلم را بلند نموده اند.

🔸امروز دفاع از مردم فلسطین نه یک دفاع از یک ملت مظلوم است بلکه نماد دفاع از حریت انسان و مبارزه با استکبار است .

🔹امروز غزه و لبنان و فلسطین و بیت المقدس به واژگانی مقدس تبدیل شده اند چرا که مظهر مبارزه با طاغوت و برند مظلومیت انسان در جهان پر از ظلم امروز است.

🔹آنان که شعار نه غزه نه لبنان سر می دادند نمی دانستند که ملی گرایی و عشق به وطن نیز از تکریم غزه و لبنان می گذرد و بیت المقدس ظهور و بروز انسانیت از دست رفته است.

🔹انتخاب جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس هم نشان از تیز بینی و آینده نگری و درک صحیح امام عزیز است از برند سازی بین المللی و حساس سازی اجتماعی .

🔺روز قدس را گرامی می داریم و آن را بزرگ می شماریم به این امید که روزی ملت های مظلوم دنیا با عبور از موانع پوشالین رژیم جعلی اسرائیل، نماز آزادی را در صحن بیت المقدس به پا دارند.

🗓 ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ 

🔘روابط عمومی دفتر دکتر محسن زنگنه
🆔@Zanganeh_ir

نظرات

نظرات شما برای ما مهم است