همایش تجلیل از رتبه های برتر کنکور

📍دکتر محسن زنگنه در همایش تجلیل از رتبه های برتر کنکور خبر داد:

*افزایش ۷/۵ برابری رتبه های زیر ۱۰۰ کنکور در سه سال گذشته حوزه انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه ولات*

▪️دکتر زنگنه صبح امروز در مراسم تجلیل از رتبه های برتر کنکور حوزه انتخابیه گفت: شکرخدا در سه سال گذشته شاهد ۷/۵ برابر شدن رتبه های زیر ۱۰۰ کنکور نسبت به آمار جمعیتی بوده ایم.

▪️به گزارش روابط عمومی؛ طبق سنوات گذشته و به میزبانی دکتر زنگنه؛ نماینده مردم شریف تربت حیدریه، زاوه و مه ولات و با حضور رؤسای ادارات آموزش و پرورش تربت حیدریه،زاوه و مه ولات، کدکن و رخ همایش تجلیل از برترین های کنکور ۱۴۰۲ حوزه انتخابیه در تربت‌ حیدریه برگزار شد.

▪️نماینده مردم تربت حیدریه زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از نخبگان کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در شهرستان های تربت حیدریه زاوه و مه ولات و شهرهای رخ و کدکن ضمن تبریک به نخبگان کنکوری گفت: یکی از شیرین ترین جلساتی که در این چند سال شرکت می کنم؛ همین جلسات با نخبگان و برتران کنکوری بوده است.

▪️دکتر زنگنه افزود: امیدواریم هر سال شاهد افزایش رتبه های برتر کنکوری در حوزه انتخابیه همانطور که تاکنون هم در این سه سال اتفاق افتاده است؛ باشیم.

▪️وی خاطر نشان کرد: از نظر جمعیتی شهرستان های حوزه انتخابیه ما ۰/۴ درصد جمعیت کشور را دارد؛ اما شکر خدا با تلاش دانش آموزان و خانواده های محترم‌شان و مدیران و معلمان عزیز در ۳ سال گذشته، ۳ درصد رتبه های زیر ۱۰۰ کنکور سراسری کشور از منطقه تربت حیدریه، زاوه و مه ولات بوده است و این یک موفقیت بزرگ یعنی ۷/۵ برابر نسبت به آمار جمعیتی منطقه است که بسیار قابل اهمیت است.

▪️دکتر زنگنه خاطر نشان کرد: برای اولین بار ۳ دانش آموز ما در شهرستان زاوه امسال در رشته پزشکی قبول شده اند. همچنین در شهرستان مه ولات نیز ۱۱ رتبه زیر ۱۰۰۰ داشته ایم و ۳ نفر هم رتبه زیر ۱۰۰ را کسب کرده اند.

*افزایش ۳۸ درصدی رتبه های برتر زیر ۱۰۰۰ توسط دانش آموزان حوزه انتخابیه نسبت به سال گذشته*

▪️وی اذعان کرد: امسال در منطقه کدکن یک نفر و در بخش جلگه رخ دو نفر رتبه زیر ۱۰۰۰ داشته ایم. همچنین در تربت حیدریه ۶۹ نفر رتبه سه رقمی آورده اند و ۶ نفر رتبه ۲ رقمی را کسب کرده اند که نسبت به سال گذشته حدود ۱۹ نفر ، یعنی ۳۸ درصد افزایش رتبه برتر کنکور در تربت حیدریه را شاهد هستیم.

*کسب سه مدال طلا و برنز المپیاد های علمی توسط دانش آموزان تربت حیدریه*

▪️دکتر زنگنه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای اولین بار اتفاق بسیار خوب و بی نظیری در منطقه تربت حیدریه رخ داده و آن این است که در یک سال گذشته، ۳ مدال المپیاد طلا و برنز را توسط دانش آموزان تربت حیدریه کسب کرده ایم.

▪️وی افزود: این مدال ها شامل طلای المپیاد در رشته نانو، طلای المپیاد در رشته اقتصاد و مدال برنز المپیاد در رشته جغرافیا می باشد.

*کسب رتبه یک ریاضی کنکور سراسری توسط دانش آموز تربتی*

▪️نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: شکر خدا رتبه یک ریاضی کنکور سراسری هم امسال؛ آقای رضایی دانش آموز اهل تربت حیدریه بود که پدر ایشان اهل روستای آغویه و مادر ایشان اهل روستای سیوکی تربت حیدریه هستند و در تهران ساکن می باشند.

*آموزش و پرورش تربت حیدریه ناحیه برتر استان در یکسال گذشته*

▪️وی ادامه داد: در بین ۴۷ منطقه آموزش و پرورش استان خراسان رضوی تربت حیدریه بعد از ناحیه ۴ و ۷ مشهد ؛ توانسته برترین ناحیه در بین نواحی استان خراسان رضوی شود که از همه اساتید و معلمان عزیز و مدیران پرتلاش آموزش و پرورش حوزه انتخابیه بخاطر همه تلاش هایشان تشکر می کنم.

▪️همایش بزرگ کنکور (امیدهای ۱۴۰۳) و آیین تقدیر از رتبه های برتر کنکور سال ۱۴۰۲ شهرستان های تربت حیدریه،زاوه و مه ولات با حضور دانش آموزان پایه دوازدهم دختر و پسر در سالن همایش های دانشگاه تربت حیدریه برگزار گردید.

▪️در این همایش که با حمایت دکتر زنگنه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، از رتبه های زیر ۱۰۰۰ کنکور ۱۴۰۱ شهرستان های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات تقدیر شد.

🗓 ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲

📡 کانال رسمی دکتر محسن زنگنه
 🆔 @Zanganeh_ir

 

 

نظرات

نظرات شما برای ما مهم است