تشکر دکتر محسن زنگنه از مردم، برگزارکنندگان و کشاورزان شهرستان زاوه

بسمه تعالی

🔷مردم عزیز و نجیب شهرستان زاوه، زعفران کاران پرتلاش و صبور

سلام علیکم

🔹اجتماع بزرگ زعفران کاران شهرستان زاوه در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری، نقطه درخشانی در فصل جدید زاوه بود و ۱۲ شهریور را برای همیشه در اذهان ماندگار خواهد نمود.

🔹حضور بیش از یکهزار زعفران کار عزیز شهرستان زاوه و شهرهای اطراف در یک همایش کاملاً مردمی که از نظر شیوه برگزاری در سطح همایش های ملی بود، ظرفیت بی نظیر این شهرستان را به رخ کشید.

🔹بد نیست که مردم بدانند این همایش با شکوه در کمتر از سه روز برنامه ریزی و تدارک گردید و همه هماهنگی و هزینه های آن به صورت خودجوش و توسط مردم تأمین گردید و البته همکاری صمیمانه مدیران عزیز شهرستان؛ اعم از امام جمعه محترم، فرماندار، معاونین و مدیران محترم شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی، نیروی مقاومت بسیج و جوانان عزیز در شکل گیری این رویداد سهم بسزایی داشت که به طور ویژه از ایثارگران شهرستان تقدیر و تشکر می کنم.

🔹این همایش وظیفه بنده و همکاران را در مجلس سنگین تر می کند و همانطور که نائب رئیس محترم مجلس؛ جناب دکتر نیکزاد فرمودند: بطور جد طی هفته‌های آتی پیگیر وضعیت زعفران بوده و گزارش اقدامات را به عرض مردم خواهیم رسانید.

🔹در پایان مجدد سر تعظیم و خضوع در برابر عظمت مردم عزیز و کشاورزان فرود می آورم و خداوند را بواسطه‌ی الطاف بیکرانش، شکر می گویم.

نظرات

نظرات شما برای ما مهم است