امام حسین(ع)علم جبهه حق و شفاف کننده حق و باطل در طول تاریخ است

دکتر محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی شب‌ گذشته با حضور در جمع عزاداران شهرستان مه ولات در روستای حسن آباد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: امام حسین (ع) علم جبهه حق و شفاف کننده جبهه حق‌ میان جبهه باطل در طول تاریخ است.
وی ادامه داد: باید بدانیم که چرا باید در این ایام برای اباعبدالله (ع) و یاران با وفای آن حضرت گریه کنیم و چرا در میان اهل بیت (ع) بر پا داشتن قیام عاشورا و محرم سفارش شده است. اینکه چرا به رفتن سفری بنام اربعین که اگر احتمال دهیم که حتی جان و مال ما به خطر می افتد، اما باید رفت؛ توصیه شده است.
وی افزود: فلسفه تاریخ تا روز ظهور حضرت حجت (عج) و روز قیامت جنگ میان حق و باطل است و همیشه بر اساس آیات قرآن کریم یک جریان حق و یک جریان باطل وجود دارد و این جنگ ادامه دار است.

امام خمینی به ما یاد داد که باطل، آمریکای‌ جنایتکار است

دکتر زنگنه خاطر نشان کرد: حتما در برابر جبهه حق، باطلی وجود دارد و امام خمینی (ره) به ما یاد داده است که آن باطل آمریکای جنایتکار است.نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: تا زمانی که ما بر جبهه حق هستیم،حتما باطل وجود دارد و اینکه بعضی ها در داخل به دنبال صلح با آمریکا هستند، اشتباهی راهبردی است چون نبرد ما با آمریکای خبیث مبارزه حق علیه باطل است و هیچگاه صلحی میان حق و باطل شکل نمی گیرد. 
وی با اشاره به اینکه صهیونیست های اسرائیلی مدیریت آمریکا را برعهده دارند، گفت: حتی جریان انتخاب رییس جمهور آمریکا را صهیونیست ها برنامه ریزی می کنند و تمام هژمونی رسانه ای و جریانات اقتصادی و فرهنگی آمریکا بدست یهودی های صهیونیست اداره می شود و ما هیچگاه با غاصبان سرزمین های اشغالی فلسطین عزیز سازش نمی کنیم.

مردم هر زمان از پرچم مشکی محرم دست کشیدند با باطل کنار می آیند 

وی در ادامه گفت: فقط یک جا می شود با باطل کنار آمد آن هم زمانی است که ما از اصول خودمان که حق است، کوتاه بیاییم و از پرچم های سیاه اباعبدالله (ع) خدای نکرده دست بکشیم.
دکتر زنگنه اذعان داشت: اباعبدالله (ع) به همه عالم در کارزار نصفه روزه عاشورا نشان می دهد که حق‌ کیست و چیست و باطل کدام است؟
وی افزود: زنده نگه داشتن قیام عاشورا، یعنی احیا علم فرق بین جبهه حق از باطل است. اینکه در روز عاشورا امام حسین(ع) طفل ۶ ماهه خود را بروی دست بلند می کند ،برای این است که حجت را بر همه عالم تمام کند. آیا امام حسین(ع) باید چه چیزی دیگر می‌داد که مرز بین حق و باطل روشن شود؟ وی در پایان گفت: هر وقت لباس مشکی بر تن می کنیم، باید بدانیم در مسیر جبهه حق و مبارزه با باطل در حال حرکت هستیم و باید استمرار در این مسیر را قدر بدانیم.

نظرات

نظرات شما برای ما مهم است